flag Судова влада України

Аналіз стану розгляду звернень громадян, що надійшли за І півріччя 2021 року до Черкаського апеляційного суду

16 серпня 2021, 16:30

З 1 січня 2021 року по 30 червня 2021 року Черкаським апеляційним судом було опрацьовано та надано відповіді на 59 звернень (заяв, скарг) та  запитів.

З них:

  • 26 письмових звернень громадян (відповідно до Закону України «Про звернення громадян»);
  • 23 запити на інформацію (відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»);
  • 9 адвокатських запити, передбачені Законом України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність»;
  • 1 депутатське звернення (відповідно до Закону України «Про статус народного депутата України»).

За результатами розгляду 26 письмових звернень громадян (відповідно до Закону України «Про звернення громадян»):

  • вирішено позитивно – 9 письмових звернень;
  • відмовлено у задоволенні – на 7 письмових звернень;
  • дано роз’яснення – на 1 письмове звернення;
  • повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 4 письмових звернення;
  • не підглядали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 5 письмових звернення.
  • за належністю, відповідно до статті 7 закону України «Про звернення громадян» в першому півріччі 2021 року звернення громадян не направлялись.